Původně sloužily lidem propisky pouze k jednomu jedinému účelu. Psalo se jimi. A byť jim tato funkce zůstala dodnes, je skutečností, že už je nepoužíváme jenom k tomu, abychom si jimi dělali nějaké poznámky. Z docela banálních propisek se stal postupem času i docela oblíbený způsob propagace. A to proto, že mají tři zásadní přednosti, které toto využití umožňují. Jsou užitečné, jsou levné a dají se potisknout. A právě díky tomu se z nich staly předměty, které nejrůznější firmy a instituce využívají, aby zvýšily povědomí o sobě a získaly si více přízně ze strany lidí a potenciálních zákazníků.
Na propisky se dá natisknout ledacos. Třeba firemní loga, názvy institucí a podobně. A proto si je leckde pořizují proto, aby na nich zanechali svou reklamu a rozšířili je mezi lidi. Je totiž pravdou, že lidé mají takové propagační předměty rádi. Když jsou funkční, používají je, a tím si vlastně neustále připomínají to, co je na nich natištěné. A pokud takové propisky sdílejí i s někým jiným, pomáhají šířit povědomí o tom, co je takovými propiskami propagováno. A kde se na těchto psacích potřebách ony reklamní potisky berou? Na tom není nic tajuplného.
Kdokoliv chce, může zadat potisk propisek podle svých představ firmě, která právě tuto službu poskytuje. A ta se postará o dokonalý výsledek, o to, aby vznikly skutečně atraktivní potištěné předměty, které se budou veřejnosti líbit a lidi pozitivně osloví. A pokud vás snad potištěné propisky zrovna nenadchly? Nevadí. Zrovna tak si lze u téže firmy objednat i potisk jiných předmětů, třeba tužek nebo hrnků, a i potisk firemního oblečení si tu lze zajistit. A tak se dá propagovat i formou darovaných nebo levně prodaných reklamních předmětů, které lidem dobře slouží, i formou uniforem, jež mohou zaměstnanci firem nosit na sobě. A tím se zvyšuje naděje na to, že ti propagovaní neupadnou v zapomnění.